Elmsnghn Edamenevse iltihap olabilir bence doktora götürün. benim oğlumda 20 25 günlükken kan geldi. Doktora götürdük k vitamini vurdular geciti hemen
Kbr-a Edamenevse sağlıkocağınızdaki hemşirenize başvurun demekki göbeği henüz kurumamış belkide parça kalmıştır gümüş nitratla müdahale ederler yada önemli bi durum yoksa batikonla temizlerler
bal_cocuk Edamenevse canım göbek bagı bazı bebeklerde kalın oldugu icin kurumuyor biz doktora götürdük o bölgeyi yaktı sonra kurudu düstü göbek bagı acısız bi işlem bi madde sürüyor sadece
babyaksu Benim kızımda da olmustu akıntı doktor bir iki krem vermişti kuruttu iyi geldi çocuk doktorunuza bir görürün korkulacak bir durum degılmıs