Minaisra Kuzum 4 yaşında normal değerlerıne baktırmak için tahlil verdim d vit degerı 15 çıkmış ve doktorumuz hersey normal dedi ama sanki düşük gıbı neti arastrdgmda..sızın bi bilgınız var mı acaba ?