Minikfarem Arkadaşlar oğlumu yerde ayağımda salliyordum kapı çaldı yere bırakıp kapıyı açmaya gittim birde ağlamasına koştum ki yerde yastıktan dönmus yüzüstü parkenin üzerinde duruyor çok korktum yüzünde herhangi birşey yok zaten kucağıma alinca hemen sustu ama ne yapacağımı şaşırdım şuan getirsem mi acile 3.5 aylık 🤐
fatima Minikfarem yastıkla parke arası yüksek değil anlattığınıza göre gitmenize gerek yok. takipte kalın yine de geçmiş olsun 🌸