Evaakus
Üzülerek söylüyorum ki bende sigara kullanıyorum ve bebeğim 2 aylık , çevremde de sigara kullanıp emziren de var hamileyken içen de var . Doğru değil elbet ama bazı alışkanlıkları bırakmak zor oluyor .
Olabildiğince az içmeye çalış canım , sigaranın sütü azaltttigini düşünme . Kendine sürekli sütüm var demeyi unutma en önemlisi bu. Benim göğsümden süt taşıyor . Sigara azaltıyor sadece sen ve minik evladın için olabildiğince azaltmaya calis . Bir de bool boool su iç . Ben sağlıklı ve düzenli beslenmiyorum sadece sıvı çok tüketiyorum ve sütümun olduğuna inanıyorum :)