1prensannesi12 Yani “nadir bulunsun tek olsun” diye diye birçok yeni isimler çıktı son 2 senede. Bir de hepsinin de anlamı o kadar güzel ki, okurken bile tatlılığından gülümseyesi geliyor insanın. Yine de bir eğitmen olarak, kimisinin telaffuzu o kadar zor ki, biz yetişkin bireyler olarak bile zorlanırken onlar okul sıralarında ne yapacaklar diye de düşünmüyor değilim. Tabi o zamana belki bu bilinmedik diye konulan isimler o kadar yaygınlaşacak ki; Elifler Merveler yadırganacak bilemiyoruz 🤭 Neyse konu bu değildi ☺️ Selvi ismini çok severim ben. Kızlara da çok yakıştığını, severken bile ağıza çok nazik bir şekilde oturduğunu düşünürüm.