Cihangir_Oznur Allah a şükür iki dozunuda yaptıracak maddi durumum var hiç düşünmem bile en azından yaptırdım derim,sonradan pişman olmaktansa giden 600 tl olsun. Hastaneler de günlerce yatıp kalkmaktansa 1-2 günde kolayca atlatması daha önemli. Kendim lab teknisyeniyim bilirsiniz idrar gaita cok inceliyoruz baktığımız gaitalarda adeno rota pozitif çıkıyor sorduğum çoğu insandan yaptıranlar pozitif olduğu halde bazıları çok hafif bazıları 1-2 güne max atlatıyor oda hafif ama bağışıklık cok cok dusuk ise 1-2 günü buluyor. Ama zamanında bu para cok gelipte hastalığa yakalanınca gelip binlerce tl ilaç yatak hastane masrafı vb paralar saçıp pişman olan çok insan tanıdım, tabiki Rabbimin işine sual olmaz ama benim bu zamana kadar şahit olduğum olaylar. Eğer gücünüz el veriyorsa elinizden geleni yapın, zararı yok bırakın aklınız kalacağınıza paranız gitsin. Benim düşüncem bu yönde 20sinde 3 aylık olacağız eczaneden alıp evde kendim vereceğim bildigim icin. Onca para verdim ziyan olmasın diyen eczaneden yardım isteyebilir sonuçta damla şeklinde bebek kafasını çevirir çıkartır falan risk yani. Umarım yardımcı olmuşumdur 🥰🙏