Benim kızımda da oldu sanırım atak hatlarında oluyor o kadar uzun uyumama. Hiç bir zaman düzenli uykusu olmadı dediğin gibi 17-18 saat uyumadığını biliyorum bende kızımın.. Bir süre sonra kendiliğinden geçiyor düzeliyor canım. Ne yaparsak yapalım olmuyor küçücük bebek yani zorla uyutulmuyor. Zor bir süreç ama geçiyor sabret biraz 🌸🤲🏻