4 aylık bebeğim yoğun burun akıntısı var doktora götürdüm ilk başta normal bebekler de olur serum fizyolojikle açıp burun aspiratörüyle aç dedi bu şekilde devam ettik sonrasında öksürüğü oldu tekrar doktora götürdük o zaman da hafif soğuk algınlığı iki tane şurup verdi iki üç gün kullan dedi
Burnu aşırı derece doluyor serum fizyolojikle açıyoruz ama sık tıkanıyor bu durumu yaşayan bu burun tıkanıklığı akıntısına iyi gelen ne olabilir?