Mavis34 ben ankara da bi devlet hastanesinde baktırdım hatta 1 defa değil sayamayacağım kadar çok bakıldı çünkü karaciğer değerlerinde sıkıntı vardı bunu da rutin diye verdiğimiz kan testinde öğrendik. Size denk gelen doktorlar büyük saçmalamış dışarıdan bakıp sağlam teşhisi koymak nedir ya? Ona kalırsa benim bebeğim de aşırı normaldi dışarıdan ama kanlarında değerleri olması gerekenden 30 kat fazlaydı. Farklı bir hastaneye götürün lütfen çocuğunuzun tetkiklerini yaptırmak istemeniz en doğal hakkınız, kii birçoğu doktor da en az senede 1 defa bakılmasını öneriyor zaten . Allah işini hakkıyla yapan doktorlarla karşılaştırsın sizi , üzüldüm bu şekil de yapmalarına.