Merhaba kizlar oglum 32 aylik bebekken besiginde uyutmama ragmen 2 yasina yaklasinca besiginden yanimiza atliyordu gece oyle yapa yapa bir sure sonra besigini asla kabul etmedi ve yanimizda uyumaya basladi suanda da biraz daha buyudugu icin yataga sigmiyoruz oda yapmak istiyorum anlatiyorum ona istemiyor ben karyolada yaticam diyor illaki smdi boyle olunca ben yerde yatiyorum oda da belim de cok agriyor baska oda da uyuyamam tek korkuyorum esin yatsin derseniz de bebegim onsuz asla yatmiyor babasi illa yaninda olcak smdi biz bir baza almayi dusunuyoruz yatagin yanina ama buda problemi cozermi bilmiyorum yani oglumun artk kendi basina uyumayi ogrenmesini istiyorum ne yapabilirim nasil cozebilirim bu durumu yardimci olursaniz cok sevinirim