2018istanbul Binaya sonradan kat çıkılması riskli değil mi öyle binalar var onların temeli neye göre oluyor taşınır diye belge falan mı alınıyor kaçak mı oluyor 🤷♀️
kuzey-21 2018istanbul valla bizim burada bi mütehait dükkanla birlikte 15 kat yapmıştı. Çok sonradan 2 kat daha çıkmış. Belediye başkanı da o sıra değişti. Adama izin çıkartmamış. Yıkılsa dert yakılmasa dert. Belediye başkanlarından izin çıkınca herşey oluyor. Para yedirenler oluyor.
2018istanbul kuzey-21 hımm biz de ev bakıyoruz kiralık öyle sonradan kat çıkılan bi evdi eskiydi ve bakımsızdı görünce vazgeçtik zaten de aile binası gelin aldıkça kat çıkmışlar temel sıkıntılı olur zaten o durumda heralde 🤷♀️
kuzey-21 2018istanbul 😂 adamlar da ki kafaya bak. Gelin aldıkça kat mı çıkılıyormuş 😂 Temel konuşun da bi bilgim yok ama şöyle de bi düşününce mantıksız oluyor tabi
2018istanbul kuzey-21 öyle daha önce birkaç kere daha denk geldim bu duruma genelde aile binalarında oluyor bu 🙈