Bu duruma alıştırmaya çalışmayın kendinizi. 10 aylık bebeğim var bir alt bir üst diş çıkardı ve aynı durumdayız emmeyi bitirdikten sonra ısırıyor ben cırlayınca da gülüyor hoşuna gidiyor bazen bilinçli bazen bilinçsiz yapıyor. Bilinçsiz yaptığı durumlar damaklarını kaşımak için yada diş ağrısı olduğu zamanlarda yapıyor. Bir uzmandan dinlemiştim ısırdığı zamanlarda ama bilinçli yaptığı zamanlardan bahsediyorum, emzirmeyi sonlandırın ciddi bir tavırla eğer ısırmaya devam edersen meme ememeyiz, meme bitti. Diyerek memeyi kapatıyoruz. İlk başta ağlıyor ne olduğunu anlamaya çalışıyor ama 1 ayda ben bunu bebeğime öğrettim ve artık bilinçli yapmıyor. Isırdığında direk kapatıyorum ciddi ve sert tavırlar bağırmadan ama ciddi olduğumu anlasın diye, hayır meme bitti diyorum. Kesinlikle bu yöntemi dene onlar aşırı akıllı her şeyi anlıyorlar :)