2 aylık bebeğim ilk defa bu kadar uzun sebepsiz yere ağladı susturamadım sürekli dua okudum zorla uyudu şimdi iyi şükür ama anlamadım neden ağladı bu kadar ilk defa oldu saatlerce susmadı. Emzirmek istedim emmedi bile. Böyle durumla karşılaşan var mı?