Melekkamer
Merhaba
Kuzum 57 günlük meme reddi yaşıyoruz. Süt sağıyorum ve biberonla mama da veriyorum. Emzik de kullanıyor.
Bu yüzden emmiyor kızım. Emzirme kaşığı kullanan var mı? Memnun musunuz? Bebeğiniz emiyor mu sizi bu kaşığı kullandıktan sonra? Emzik kullanıyor musunuz?