Üçüncü ayda başladı huy etti kendine gazlı bi bebekti çok şükür şuan gaz felan kalmadı ama gece sabaha kadar bana zehir oluyor gündüzde öyle sürekli sallanmak istiyor önerisi olan var mı belki inanmazsınız ama uykuya hasret kaldım iki saat uyusam 5 ayı unuturum o derece sallanmadan asla uyumuyor emzsiksiz de bazen düşüyor emzik bi süre uyuyor sonra uyanıyor göğsümde uyumak istiyor