Selam güzel anneler benim kızım 3 yaşında kalp kapakciginda 1 buçuk derece yetmemezlik var doktor büyüyünce umarım büyüyene kadar artmaz dahada dedi büyüyünce amaliyyat olcak kapak deyisilicek dedi yani sorum odur ki etrafinizda falan böyle olub sonra büyüyünce kendiliğinden geçen oldumu çok korkuyorum bu aralar da bazen kalbim acıyor diyor rutin kontrola götürüyorum daha 1 hafta öncede gitdik kusura bakmayın uzun oldu😊