Kızlar 15 günlük olduk 3 kere aşırı kriz yaşadık 4 saat aralıksız ağlamak gibi hepsinde de son çare kayınvalidemi çağırdık bugün yine öyle oldu şimdi sustu kendimi yetersiz hissediyorum ama ağlamalarına da dayanamıyorum ne yaparsak susmuyor kayınvalidem yeni susturdu sizlerde durum nasıl kendimi ona bakamıyormuş gibi hissediyorum normal anında sorun yok ama asıl mesele ağlarken susturabilmek değil mi niye başaramıyorum 😭