Berrk 2 gündür kesmeye uğraşıyorum. İlk gece 2.5 ta uyandı. Çok ağladı. Ben hiç görünmedim saklandım. Sakinleşince Sabah 5 e kadar oturdu. Babası ve ananesi ile oyun oynadı. İkinci gece 4 te uyandı. Yine ağladı baya. 20 dakika sürdü tekrar uyuması. Babası kucağında gezdirdi, ışıkları açmadı, piş piş diyerek. Ben yine ortaya çıkmadım. Yatarken sadece emmişti, ek gıda pek yemiyor. Aç olabilir diye her iki gece de saat 6.30 gibi tekrar uyandı. Bu kez emzirdim ve tekrar uyudu. Bakalım bu gece nasıl geçecek. Ben emzirerek uyutuyordum normalde. bundan vazgeçirmek için gündüz uykusu öncesi de ananesi uyutmaya çalışıyor. Meme ve uyku bağını kesmeye çalışıyoruz çünkü. 1 yaşında kızım