bakkalemzigi elisauckaya hasta olursam diye saklıyorum ya da memeden istemezse diye saklıyorum öyle vericem
Bulut2093 Mervecaliskkkk evden çıkmadan bi iki saat önce bi iki çıkarıyorum. Zaten hızlı çözülüyor. İçinde buz parçaları kalıyor. Biberon koyup çıkıyorum. Zaten 2 saat sonunda oda sıcaklığına ulaşıyor. İzmirde yaşıyorum bu arada. Havalar burada normal.
Sevoinci elisauckaya benim de öyleydi şimdi bir ayı doldurduk yumuşak kalıyor göğüsüm bebiş de rahat emiyor hem önceden makas yapmak zorunda kalıyordum fışkırıyordu😂