Oglum 3 yasina girecek hayla konusmuyor
Birsey istediginde elliyle bu bu diyor
Su istediginde bardagi gosteriyor
Mesela kedi diyor bende tekrar soylemesini isteyince soylemiyor hadi op beni diyorum opuyor hadi gidelim diyince anliyor oyun okula yazdim 1 aydie gidiyor arkadas edinmesi icin yazidirdim ama kendi kensine oynamayi seviyor daha dogrusu ne yapsam konsumadi
Cizgi filimde 5.6 diyince soyluyor ben sorunca agzini bicak acmiyor televizyonu yemek yedirirken aciyorum sadece ne yapsam bilemedim pedegog randevusi aldim 2 ay sonraya randevu verdi cok fazla konusuyorun bazen esim cocugu rahat birakmami soyluyor sarki soyluyorum aklina girsin diye evde deli gibiyim 😂 cildiracam ne olur bi akil verin okumadigim kitap kalmadi tekeeleneden tutun haber bultenlerine kadar bagira bagira okuyorum belki bir kelime aklina girer diye ama cani istemiyor isine gelince istedigi herseyi yapiyor ayakabisini giyiyor esortmanini cikartiyor ama isine gelmeyince benden bekliyor ne yapsam bilemedim Nootttt ….. yurtdisinda yasadigim icin cocugum her ay gozlem altinda bi hastaligi yada supelendikleri birsey olsa kesinlikle teshis koyarlardi
Sadece diger cocuklara gore anlamasi biraz geri