Zey-yus50 anladım maşallah , ben de yarım gün olarak gitmesini istiyorum akranı yok çevresinde hiç yalnız büyüdü hem dil hem sosyal gelişimi açısından niyetliyim biraz fazla hasta oluyorlar sanırım tek kötü yanı bu ama öyle bağışıklık kazanacaklar ilk yıl kaç yaşında olursa olsun mikropla tanışınca olması muhtemeldir ☺️