Beybiiiiii Hnddd 8 ay 25 günden selamlar Hiç uyku düzeni yok malesef. Ne zaman uyursa artık. Ortalıkta mız mız mız dolaşıyor bitim ben
Gulde09 Hnddd 9 buçuk aylık oğlum. Bilgim yok bu konuda fakat bizdeki durumu anlatayım. Sabah 6 kalkış emmek tekrar sallamak uyutmak sonra 9 da asıl kalkış 😂 emmek kahvaltı biraz oyun 12 de yatış 2 buçuk gibi kalkış tekrar emmek oyun yemek falan derken 4 buçuk 5 gibi tekrar yatış ve 6 buçuk 7 gibi kalkış. Emmek akşam yemeği sonrasında Maximum 10 da yatış. 8 gibi yatağa giriyoruz ama bir günümüz bir günümüzü tutmuyor bazen geceleri hemen uyumak istemiyor.
Kerem_k1 Hnddd 8 ay 17 günlük bizimkide ama hiç uyku düzeni yok. Gece nerdeyse saat başı bazen 40 dk da bir kalkıyor. Gündüz uykuları taş çatlasa 20 dk. Ayağımda salladığım zaman uyuyor sadece ama artık ayaklarım çok ağrıyor. Sürekli kendi kendimi yiyorum bu çocuk uyumuyor diye. 6 tane dişide çıktı şuan görünürde diş de yok. Atak haftasını atlattık. Ama derdi ne çözemiyorum. Yıldım yani. Bebeğine erkenden uyku düzeni kuranlara bravo yani 👏👏
Quadera Hnddd sabah 6-7 gibi kalkar süt veririm. 9 a kadar oynarız sonra kahvaltı yapar 10 gibi uyur. 12 de uyanır çorbasını içer saat 2 ye kadar oyun oynarız ara öğün veririm 2,5 gibi uykuya geçer 3-3,5 gibi kalkar. Sonra tekrar akşam 8 de uyur
Hnddd Beybiiiiii Her gün bugün düzen olusturucam yeter artık diye uyanıyorum ama bir günümüz bir gunumuzu tutmuyor. Yine geldiler bana ağlaya ağlaya bı hal oldum dün. Bugün kararlıyım umarım bu kararımı degistirmez küçük hanım 🥲
Hnddd Gulde09 Teşekkür ederim yorumunuz için bizimde öyle yani akşam 8 olarak düzeni oluşturmuştum ama simdi dis dönemi deprem vs derken düzen bozuldu tutturamiyorum. 8 de yatsa bile 1 saate uyanıp gece 1 2 gibi uyuyor 🥲 bende mental olarak hiç iyi değilim artık o yüzden gücüm yok diye düşünüyorum ama deniycem bakalım tekrar bir düzen oluşturmaya..😊
Gulde09 Hnddd 1-2 baya geçmiş ya. Gerçekten insan hem fiziksel hem ruhsal olarak yıpranıyor. Tahammül seviyem azalıyor bazı şeylere. Benim eşim de hiç yardımcı değildir bebek bakımında. Ev işleri bebek derken her şey benim üstümde. İyice daralıyorum bazen. Ama bebeğime yansıtmamak için elimden geleni yapıyorum. Bu halimize bin şükür. Allahim sağlık versin evlatlarımıza gerisi hallolur 🏵️
Hnddd Kerem_k1 5. Aya kadar herşey çok güzeldi bende oluşturmuştum o düzeni 🫠 sonra birşey oldu diş dönemi girdi araya ve toparlayamadim ipin ucu kaçınca tutamadım bidaha şimdi bı tablo buldum 9. Ay için onu uygulayacagim sabah 7 de uyandiricam ağlayacak uykusunu alamadığı için biliyorum ama kendimi de düşünmek zorundayım.. bugünler gecicek diyelim motivasyonunuzu dusurmeyelim beraber başlayalım 🙏
Hnddd Kerem_k1 Bende öyle valla gece beslenmesini kesicem yavaş yavaş ama emmeden uyumaz mahvolurum diyordum 3 kere emdi sadece buda bir başarı sabaha kadar 10 kere emziriyordum nerdeyse 😂🥲
Kerem_k1 Hnddd bende aynı, sabaha kadar 5-6 kere kalkıyor sabah ezanını geçiyor artık iyice dalması. Bazen hiç öyle derin uyumadan sabah 8 de ayakta. Bu sefer ben yatırıyorum çünkü hiç uyumadan güne başlayamıylrum
tazeannecikk2605 Valla 9 aylık olduk 9 aydır uyku sorunu yıldim artık gece dersen milyon kere kalkıyor bu yüzden yanımda yatırmaya basladim bileğimde ağrı oluştu beşiği yatir kaldır yapmaktan yanımda da zaten yarım saatte bir ağlar emmeden dalamaz meme açık sabaha kadar uyuyoruz uyku denirse mahvoldum insanlıktan ciktim gündüz de mizir mizir ağlar annemler kayinvalidemler Allah yardımcın olsun bu cocukla diyorlar o derece..
Hnddd Gulde09 mesaji yeni gördüm kusura bakmayın tabiki öyle ama biz sağlıklı olalım ki onlara da iyi bakabilelim. Kendimizi unutuyoruz sol kolum baştan assagi ağrıyor 2 gündür kendi başıma uyku eğitimi vereyim dedim park yatağa yatir kaldır belim de gitti sirtimda.. nasıl olucak ne zaman düzene girecek bilmiyorum eşim yardımcı olur sağolsun ama oda yarın göreve gidiyor gurbetteyiz kimsede gelemiyor yanıma minimum 1 hafta olmayacak ben hunimi çıkartayım en iyisi..
Gulde09 Hnddd estağfurullah önemi yok. Ay ben de aynı şeyi yaşıyorum belim sırtım pert. O kadar ağrıyor ki anlatamam. Ama yapacak bir şey yok. Elbet bu günler de geçecek. Ben uyku eğitimi vermeyeceğim.ya. bir de onunla uğraşamam gerçekten..huniyi düşünmeyin hiç sayılı gün çabuk geçer diye avutalim kendimizi 🤭👀🌸🌸🌸
tazeannecikk2605 DidemmArass aynı benimki de öyle ne ek gıdalar yapıyorum asla yemiyor sizinki de durduk yere ağlıyor mu valla psikolojim bozuldu benim