Kızlar 23.30da uyandı uyutmaya çalıştım başta anlamadım sonra telefondan şarkı açayım derken ışığından gördüm burnu kanamış çift taraflı koyu renkte temizledik devam etmedi salladım geri uyudu şu an yanında yatıyorum pazartesi doktora götürücem ama çok korktum bir fikri olan var mı elim ayağım boşaldı