Burcurazufuk Zeynepaseliinannesii ahh ahh çeken bilir . Bitecek . Ama zamanı bebekten bebeğe değişiyor. Bizim 4. Ayda baya baya azaldı 5. Ayda tamamen bitti . Ama bende bitmiştim .
Jadewinder Zeynepaseliinannesii 4 ay 20 günlükten sesleniyorum. Bizim hala bitmedi maalesef. Ama dönmeye başladı yüzüstü o sırada güzel gaz çıkarıyor ama kesmiyor maalesef . Ağlayışlar vs 😭 İnşallah sizin en kısa zamanda geçer.
Ebrucekin Zeynepaseliinannesii benimde 3aylik bitti gibi artik okadar gaz sancisi olmuyor gittikce azaliyo sizinkide degisebilir bebekten bebege kimisi 6 ayina kadar devam ediyormus ama sabırlı olun gecicek bu günler 😍
Dlk55blt-rdvn Zeynepaseliinannesii 4,5 aylığız daha da arttı ama alerjik durum da olabilir bitmeyen gazda ya da kolik
Zeynepaseliinannesii Burcurazufuk az önce geldık hastaneden bayadırgaz ılac fılan kullanmıyordum ama hergun aglıyordu ıkı gundur delı gıbıydu gıttık gazı varmıs bayq ve atak haftası koliğiymiş arada tutuyormus oyle dedı doktur ınsallah benımde bıterr gun yuzu vermıyo😏
Burcurazufuk Zeynepaseliinannesii benim insan gibi yaşayabilmem 6 ayı buldu 😅 bakın depil yemek temizlik yapmak dışarıdan söylediğim hazır yemeği bile yiyemiyordum. Çok çok zordu . Hiç bitmeyecek diyordum . Motivasyonunuz şu olsun . GEÇECEK . Net kesin bilgi . Mutlaka probiyotik kullanmaya devam edin. Kullanmıyorsanız hemen başlayın . Sakin kalmaya çalışın . Şu an 9 ay 16 günlük . Buralar güneşli 😊 Tünelin ucu ışık 🤍
Zeynepaseliinannesii Jadewinder vah halımıze ozaman bızımkıde cıkarıyor baya ama denekkı kalanı da varmıs 500 tl gaz ılaclarına verdık ınsallah ıse yararlar bari
seherskr Jadewinder uzun süredir gaz problemi yaşamamıştım.bugün AVM ye gittim tam emzirme odasına gidecekken Kızım ağlamaya başladı gazı olduğunu bile anlamadım çok ağlıyordu.emzirme odasında başka bir anne kızımı görür görmez anladı gazı var dedi . kızım ne süt içti ne de masaj yapmama izin verdi.o derece çok kötüydü . gerçekten bitsin artık şu gaz yaa:(
Jadewinder seherskr ya gaz ağlaması bi farklı hakkaten. Başını böyle aşağıya doğru indiriyor, karnı kasılıyor gibi oluyor bacakları oynuyor. O acıyı keşke ben onun yerine çeksem diyorum. Kimyon , rezene çayı, sap simplex bir işe yaramıyor gibi
Jadewinder Burcurazufuk probiyotk siz mi kullanıyorsunuz bebek için miydi? Umarım sorum çok saçma gelmemiştir. 🤣
Zeynepaseliinannesii Burcurazufuk ne guzel konustun 😂doktor yazdı aldık ılacı kullancam yarın ınsallahhhh
Zeynepaseliinannesii Ebrucekin ben de bıttı dedım yenı basladıkk bayadır ıyıdı demekkı sıguk alıncada oluyor olabılır nızımkı ayakları hep soguk pnu fark edıyırum
Burcurazufuk Jadewinder ahahahah hiç saçma değil ama tabi ki bebek için 😊 hamilelikte probiyotik kullanımıda kolik riskini düşürüyormuş . Bir yerde okumuştum
berna5225 Jadewinder bio gaia probiyotik ve nurse Harvey colex gaz ilacı deneyin isterseniz bizde ikisi işe yaramıştı ve bacak egzersizi karın masajı da yapıyordum baya rahtlıyordu bebeğim