Yclll 2 ay 18 günlüğüz oğlum her emzirmemde doğduğundan beri göğsümü bıraktığı yok acaba doymuyoe mu dedim mama verdim almadı sancısı da yok göğsümde uyuyo bırsktı sanıyorum tam yarıracakken uyanıyo her zaman böyle😕
Abninannesi Yclll benimde öyleydi emzik verdim rahatladim Şuan 3 ay 10 günlüğüz emziriyorum emerken uyursa emziği verip yerine yatırıyorum uyumadığında ise gazını çıkarıyorum uykusu geldiğinde yerine yatirip yine emziği verdim mi kolayca uyuyor
Damlas Yclll 4 ayında azalıyo,keşke biraz daha kalsa diyorum. Gündüz uyurken emerek uyumak istiyo sadece. Bol bol kalsın ☺️
Merrcimek Yclll Bu zamanlar böyle bırakın emsin sonra o emmek istemicek siz anlayacaksınız emzirmenin güzelliğini Bol bol bağ kurun emsin kuzucuk şu an en güvendiği şey meme
Yclll Abninannesi canım bende çok denedim uykuluykrn bile emzik veriyorum göğsümden çıkarır çıkarmaz anlıyo atıyo ağzından 😕
Abninannesi Yclll Belki o emziği begenmemistir Aventin göğüs ucuna benzer bi emziği var onu deneyebilirsin mesela
zeynepzeze Bazı bebeklerin emme iç güdüleri çok yüksek oluyormuş. Bu yüzden sürekli meme istiyorlar. Benim bebeğimde öyle. 🤔
Yclll Hani küçükken çenesi yoruluyo ondan uyuyo diyordum e şimdi emiyo bırakmayınca ben bıraktırıyorum bu sefer de kusuyo çok emdiğinden ne yapcamu şaşırdım
Yclll Abninannesi 3-4 emzik değiştirdik ancak emziği beşiğine koyduğumuzda sallanmaya başlayınca aldıruyoruz
birkizbirerkekannesii Yclll 1 ay 25 günlüğüz bizde öyleyiz canım sürekli göğsümde hiç bi iş yapamıyorum emzikte kabul etmiyo nolacak böyle ne zaman düzelecek bilmiyorum😑
Sevince Yclll erkek bebek pek emzik tutmuyor arkadasım bnm kide memede uyuyor dr 3 saatte bir emzir dedi ama imkansız bebeğim 3,5 aylık
Yclll Benimkide her kucağıma aldığımda böyle heyecanlanıyo seviniyo emzircem diye bütün gün kalsa hüç kalkacağını huysuzlanacağını sanmıyorum 😅
Mrvve Yclll çok uzun zaman olmuş ama benimde bebeğim aynı sizinki gibi şuan 3 aylık olucak. Saat başı memedeyiz saatlercede emiyor bırakmak istemiyor. Yemek yemeye vakit yok unuttunuz belki o zamanlarını ama ne zaman düzelir bu durum ortalama sizde nasıl olmuştu🙏