biz də 1 buçuk aylığız inanın ne yapacağımı bilemiyorum her gün aynı saatte başlıyoruz gazı da çıkartıyor halbuki delirmek üzereyim ben de şimdi ayağımda sallıyorum biraz sakinleşti 😪 uykusu gelincede yapıyor böyle anlamadım gitti ilk bebek acemilik cidden çok zor ama yinede binlerce kez şükürler olsun