Bebeğim 7,5 aylık 7 ayından itibaren bir anda kendi kendine uyumaya başladı ayağımda hafif sallıyordum. Bazen o kadar çok uyku problemi yaşıyoruz ki kendi kendine uyumak istiyor ama çok dönüyor yüzünü kaşıyor bildiğiniz kendine eziyet ediyor ayağıma alıyorum yok kucağıma alıyorum yok sakinleştirmeye çalışıyorum yok bazen sesimi yükseltiyorum yeter artık vs diye ama sonrasında çok pişman oluyorum ve vicdan azabından uyuyamıyorum modum cok düşüyor. Cok nadir de olsa yapmak istemiyorum ama gün içinde cok yoruluyorum bir de bebeğim kendine öyle eziyet edince daha çok sinirlenip kendime engel olamıyorum. Sizlerde de var mı bu durum çok üzülüyorum tramvaya yol acarım diye ama ne yapacağımıda bilmiyorum tabii bu arada her zaman olan bir şey değil lütfen yargılamayın haftada bir kez bazen oluyor cok üzülüyorum