Size tavsiyem sırf kilo alsın diye çocuğunuza yemek öğünlerini bi işkence haline getirmeyin . Daha çok yerse daha fazla kilo alır diye düşünüp çocuğunuza zorla yemek yedirmeyin böylece onu yemekten soğutursunuz ilerde hersey daha da zor olur . Tadına alarak zevkle yediği 2 kaşık zorla yedirilen 1 tabak yemekten daha yararlı olacaktır yavrunuzun hayatına. Tecrübe ile sabit .