Benim bebegim 19 aylik 10uncu ayindan beri araca nezaman binsek hep kusuyo oyuzden biyere gidemiyorum genelde genetik oldugunu soyluyolar babasida oleymis halasida oyuzden yapcak bisi yok sanirim yanliz bulanti bandi duymusdum yolculuk icin bebeklere olurmu ise yararmi bilmiyorim