uzlet Selam kızlar yerleşme kanaması yaşayanlar adetten ne kadar önce oldu ne yoğunlukta hangi renkte ve kaç gün gördünüz acaba
DarkSwan uzlet Yerleşme kanamasımı bilmiyorum ama yaklaşık 1 ay ara ara kanamam oldu. Avuç dolusu kadar. Her seferinde kese duruyor dediler gönderdiler. Çok şükür bir sıkıntı olmadı. Hamileliğimi öğrendim, ertesi gün kanamam başladı.
DarkSwan uzlet Adet tarihinden sonra kanamam oldu. Rengi vişne çürüğü gibiydi. Ben hamilelikten önce kimyasal gebelik yaşamıştım. Yine aynısı oldu diye düşündüm ama kesenin durduğunu söylediler. Bence bir doktora gözükün içiniz rahat etsin.
Mom_122 Ben yaşadım kızıma hamileyken. Adet olmama 2 gün vardı kahverengi hafif bir lekelenmem olmuştu oradan anlayıp test yapmıştım hatta