Merhaba,
Bebeğim 2 aylık, bugün öğleden sonra çok huzursuzlandı. Benim gece 4 gibi ateşim çıktı parol kullandım. Öğleden sonra düzgün emmedi. 1-2 saat aralıklarla bazen 5 dk bazen 7, 10 dk emip memede ağlamaya başladı. Sakinleştirip tekrar memeye koyuyorum yine çok ağlıyor. Böyle olunca memeyi boşaltamıyor da. Akşam 10 gibi sarıya yakın yeşil kaka yaptı gün içinde 5 kez çişli, dolu dolu 2 kakalı bez değiştirdik. Uykusu geliyor uyumak istiyor ama 10 dk sonra 20 dk sonra uyanıyor. Saat 16.00 gibi nurse harveys gaz damlası verdim. Bağırsakları da gürül gürül ses çıkartıyor. Ateşi 36,5.
Benim ateşlenmemden dolayı emmek istemiyor olabilir mi? Gün içinde sağılmış sütümü vermek istedim onu da 17 ml emdi sonra ağlama krizine girdi yine. Şimdi eşim slinge taktı zorla uyudu. Böyle bir durum yaşayan var mı açlıktan ağlasa emerdi krizlere girmezdi diye düşünüyorum 😔