ErvaNil evet aylarca çektik bizde de ileri derecede kabızlık problemi yaşadık tam 7 ay boyunca. Bir sürü doktora götürdük film çektirdik, bağırsaklarına baktırdık, lavmanlar, probiyotikler hiç biri işe yaramadı. En son doğal gün kurusu kayısı bulduk. Ondan 3-4 tane az Bi su koyup kaynattım iyice yumuşayana kadar. Sonra bir güzel rondodan çektim. Suyuyla, posasıyla her şeyiyle birlikte sabah, öğle, akşam aç karna öğün öncesi üçe bölerek yedirdim. 1 ay sonra çocuk düzelmeye başladı çok şükür. İçine varsa biraz zeytinyağı da dökerseniz efsane olur. Denerseniz İNŞAALLAHH şifa olur. Bu çaresizliği çok iyi bilirim😔