Bahadir1812 Bebeğim 10 aylık salıncaktan yüz üstü düştü gözünün altında kan toplanması ve şişlik var ama genel durumu iyi gülüyor oynuyor doktora sordum kesin getir yada getirme demedi ne yapayım sizce
Miro Bahadir1812 götürme canm tomografi ışınları almasn küçük daha gözlemle kusma ve gözlerde kayma yoksa sorun olmaz tecrubeli anne olarak yazıyorum geçmiş olsun kuzum
hellomom Deletedmom280 yalnız tomografi aşırı radyasyon yayan bişey. Sağlıklı insanı hasta edecek türden. Çocukları bir belirti olmadan böyle şeylere sokturmamak gerek.
Derininannisi İki saat uyutma kusma olursa acil götürün hemen Göz teması kurmaya çalışın hareketlerin de bi farklılık var mı kontrol edin ama işinizin rahat etmesi için bi acile götürmenizi tavsiye ederim yine de
Deletedmom280 hellomom cnm bunu tabıkıde bılıyrm saglıkcıym zatn ama zaten sart gerekli ozellıkle kfa ustu dusmelerınde doktor tercihi sıze bırakır kusma baygınlık goz kayması VS vs VS olmadan ama bnce rıske atılmamalı