Damlailay Kızlar 12 günlük bebişim ve her emzirmede boğuluyor doktora gittik pek bir şey söylemedi olur normal falan dedi ama artık hırıltı gelmeye başladı
Sibel559 Damlailay sütünüz tazikli geldiği için boğulma gibi olabilir. Benim bebeğim bır aylık hala ara ara tazikli gelince boğulacak gibi oluyor bizde de hırıltı gibi bişeyler var ama o zamanla geçiyor ilk bebeğim den biliyorum. Nefes boruları tam gelmediği icin öyle hırıltı gibi oluyor demişti doktorumuz
Ozge_5555 Damlailay belki sütünüz tazyikli gelebilir tanzikli gelmesini engellemek için memeyi c şeklinde değilde makas şeklinde tutmak gerekiyormus sütun gelişini azaltmak için birde önceden biraz sıkıp öyle emzirilmeliymis
Deniz06 Damlailay ilk başlarda benim de sütümün tazyikli gelmesinden kaynaklı bebeğim iki kere boğulur gibi oldu. Öksüremedi bile. O an ölüyorum sandım bebeğime bişey olacak diye. Emzirme pozisyonum yanlışmış önce onu düzelttim. Sonra YouTubedan böyle durumlarda ne yapılması gerek onları izledim. Zamanla geçecek henüz beneğin çok küçük ve süte yetişemiyor
sedaelif Benm bebeğimde 10 günlük bu gün aynı şey başıma geldi emerken boğuluyor gibi ses çıkarıyordu bi korkuyla doktora gittim. Doktor iyice muayene etti gazdan dedi çok fazla gazı varmış ondan olurmuş. Gaz damlası yazdı ve emzirdikten sonra gazı çıkana kadar uğraş gazı çıkmadan asla yatırma dedi.
Damlailay sedaelif ya gazını çıkarmaya çalışırken uyanıyor ve asla uyumuyor geri sonra tekrar memeye dönüyoruz uyumak için 😔
Damlailay Sibel559 sanırım süt sağdım kanallarım açılsın diye ilk başta öyle oldu sonrada tazikli gelmeye başladı ve sonuç bu oldu galiba
sedaelif Damlailay ben emzirdim şimdi gene boğuluyor gibi oldu. Kucağıma aldım gaz çıkarıyorum bu şekilde uyudu.
Sibel559 Damlailay sizin sütünüz şimdi daha tazikli ve hızlı gelir yeni anne olmuşsunuz zamanla geçiyor ben boğulacak gibi olduğun da hemen memeden çekip omzuna alıyorum gazını çıkarıyorum
Semaaa39 Deniz06 asıl emziriyordunuz acaba? Benım oğlumda 2 aylık son zamanlarda reflü yatağına yan yatırıp yanına uzanıp öyle emziriyorum öyle uyuyor
Deniz06 Semaaa39 bana doğru yan olması ve kolunun birinin alt tarafta olması gerekirken ben kucağımda düz olarak tavana bakar şekilde tutuyormuşum. Cahillik işte.
aksubaby Benim bebeğimde emzirirken ara ara boğuluyor. Süt hızlı geliyor olabilir, yada bebeğiniz çok hızlı çekiyor olabilir. Ben hızlı çektiğini fark edince memeden ayırıp bekliyorum öyle devam ediyorum doktor bu şekilde önerdi.
Busra9554 Damlailay benim bebişte doğduğundan beri aynı sürekli her emzirmede boğulur yani. 3ay 18günlük olduk hala devam ediyo. Doktora sordum hızlı çekiyodur dedi ve öylede zaten. Alıştım ben artık.
Damlailay Busra9554 bizimki 16 günlük burnu tıkalı gibi genzinde salya var dedi doktor sütten sanırım izotonik yapiyoruz hergün rahatliyor ona boğulma yapıyormuş bide tazikli geliyor sütüm hızlı çekiyor