Aras_2323 Arkadaşlar bebeğim çok huysuzlaştı 3 gündür aşırı ağlıyor hiç böyle yapmazdı.Hasta da değil.Devamlı ağlama modunda böyle olan var mı?Artık çok yorulmaya başladım 😞😞
Ayannesi1 Aras_2323 benım bebeğimde 4 aya girdi gireli ağlıyor 5 aya giricez inşallah geçer bir atak sanırım uykuya geçerken ağlamazdı hep ağlıyor mesela geçer inşallah
Yavuzselim55 Aras_2323 benim oğlanda aynı çok huysuz dördüncü aya girdiğimizden beri sürekli kucak istiyo resmen kavga ediyo benle onu gezdirmiyorum diye🥲
urazcim-1010 bizde de böyle oldu huyu değişti resmen bebeğimin huysuz uykusuz oldu. ben aşıya bağladım aşıdan sonra değişti bu şekilde bilemiyorum