pasaklisinkukuli ben dogdugunda slingle basladim,kanguruyu 3.aydan sonra yenidoğan aparatiyla, 4.ayda aparatsiz kullanmaya devam ediyorum biz surekli koala modunda oldugumuzdan bizi garipsemiyolar artik.goren masallah ne guzel bakiyo etrafa diye gulumsuyo bize ama ilk basta slingle gorenler ay bogulcak, ay rahatsiz o cocuk iki buklum, ay nasil nefes aliyo orda diye baya bi darlamislardi benide sonra gore gore alistilar☺️ ama hakikaten artik sirtta tasima zamani gelmesi gerekiyo belim dayanmiyo ya