Arkadaslar bu ara asla iyi değilim. Depremden sonra çok daha kötü oldum panik atam gibi kalp çarpıntısı terleme nefes alamıyor hissi fazlalastı. Aile arasındada problemler oluyor tabi kendimi çok yalnız çaresiz hissediyorum. Evladım için dayanıyorum çoğu şeye inanın. İçime çok atan biriyim hasta olucam diye korkuyorum. Devlet hastanesinde psikologa giden varmı hiç nasıl oluyor deneyimlerinizi paylaşır mısınız lütfen 🙏