jasmine16 Sağlık ocağı bana 8 veya 8 buçuk aylıkken tam kan sayımı yaptiracaksin sonucunu getirirsin dedi. 8 aylık olmak üzere. Ama sormayı unuttum saglik ocağına. Hangi bölüm yapıyor sizler nasıl yaptırdınız bilgim yok
Merveeemeeliss jasmine16 9 aylıkken yaptırdım devşet hastanrsinden çocuk doktoruna randevu aldım o yönlendirdi zaten
DarkSwan jasmine16 9 aylık olduğunda yaptırmamız gerektiğini söylemişti hemşire. Özel hastanede yaptıracağım, laboratuvardan yaptırıp, doktora ve sağlık ocağına göstereceğiz. Doktordan randevu almamız gerekmiyor diye biliyorum.
Bebegimm1 jasmine16 hastaneye çocuk doktoruna götürüceksiniz 9 aylıkken yapılıyor sonucu da çoçuk doktoruna göstericeksinz ben öyle yapmıştm