annesininyavrusu25 çoğu kişi sudocrem demiş ama şöyle bir uyarı yapayım size (gidip hemen almayın diye) sudocrem çok yoğun bir krem, bebeğin poposu zaten bezin içinde zor nefes alıyor bir de o kadar kalın yapılı bir kremle bütün cilt gözenekleri kapatılıyor. ağır pişik oluşmadığı sürece önermem. ben sebamed bebek kremi kullanıyorum. hem içeriği temiz hem de fiyatı çoğu markaya göre çok uygun. şu an hepsi burada sitesinde 96,90 tl (boyutu da büyük 200 ml)