3 aylık bebeğim gaz sancısı çok olduğu için yüz üstü yatınca rahat ediyor gece uykularında korkuyorum yüz üstü yatırmaya başka türlü de rahat edemiyor sancılanınca sizce ne yapmalıyım yatırmalı mıyım yüz üstü kafasını kaldırıp sağa sola götürebiliyor yüz üstü olunca ama yine de korkuyorum