Nilbilge11 oncslikle kilo konusunu kafanıza takmayın önemli olan sağlık. Şimdi ben kendi deneyimlerimi yazacağım oğlum 14 aylık ve doktora göre akranlarina nazaran 2 kilo fazlası var, normal yani. Ben patates,avokado,ceviz, hurma, kefir, ev yapımı yoğurt, muz, Yumurta, pekmez ve en önemlisi tabiki et( kıyma tavuk vs).. bunları sık tüketir örneğin eti haftada 2 defa mutlaka yediririm. Balık da yediririm. Muz avokado ve cevizi karıştırın üstüne pekmez. Patatesi pisiririm üstüne zeytinyağı. Hepsini bir gubde tuketmiyor tabiki ayrı ayrı günlerde mutlaka yiyor. Çorba zaten her gün mutlaka. Yani mümkün mertebe böyle besliyorum. Bunların kilo aldirdigina inanıyorum.. abur cubur kesinlikle yemez çikolata ve cipsin tadını bilmez gerçekten. Mümkün mertebe sağlıklı besledim. Amacım kilo aldırmak degildi fakat doktorla konuştuktan sonra bunların kilo aldirdigini düşünüyorum