busudiyin96 Benim bebeğimde de baş terlemesi oluyor emerken , şuan 3 aylık olmak üzere ilk aylarda kontrole gittiğimizde doktor bir maraton koşmuş kadar terleyebilir emerken bu çok normal demişti
Sblatc beyzakaya7949 benim kızımda 1 yaşında uyurken sadece başı terliyo özellikle ense kısmındaki saçlar saçları öyle çok uzun da değil. Sırtına falan bakıyorum ter yok bende anlamadım neden
beyzakaya7949 afrAybars sadece emerken olsa iyi sürekli terliyor hastalancak diye korkuyorum gece uyurken 3 4şapka bulunduruyorum yanımda gece kalınca değiştiriyorum durmadan evimiz de sıcak değil Bi bilsem nedenini
Kivosmom Genetik olabilir mi acaba 😀 benim eşimin de çok terler, oğlum da doğduğu günden beri başı terliyor bir sorunumuz yok kontrolleri de hep normal. Emerken veya bunaldığı zaman, ağladığı zaman terliyor şu an 4 aylık ve ben başka bisey düşünmedim.
durumelegimm Kivosmom benim kızımda aynı şekilde. Doktorumuz özellikle baba çok terliyorsa genetiktir dedi.
Tatli_Bir_Anne_ beyzakaya7949 Saglikocaginin verdiği ilacı eczaneye sorup bilgi alabilirsiniz, onun hakkında bilgim yok Ancak saglikocaginin verdiği d vitamini için eczaci bize tavsiye etmem yetişkinlere yönelik demişti, içinde paraben varmis. O nedenle ben kullanmayı tercih etmem şahsen saglikocagi verdiyse
Nisam14 Benimki de çok terliyor ama hareketli bebek maşallahı var hareket ederken bide emerken terliyo