Merhaba 5 saati bulduğumuz günler de oldu emerken dalmaları saymıyorum hatta daha fazlası belki de.Ama 1 buçuk saati geçirmemeye bakın derim bu sefer uykuya dalması zorlaşıyor ve süre uzayıp gidiyor yorgun oluyorlar. Ben 2 gündür uzatmamaya çalışıyorum kucakta uyuyordu bebeğim beşiğe koyunca uyanıyordu.Artık kucakta biraz daha uzun tutup (gaz sancısı yoksa) tam dalınca yatırıyorum.