Merhaba anneler
17 aylık oğlum var son bir haftadır aşırı huysuz bakıcıyı kaçırtacak derece:) Herşeye mızmızlanıyor ağlıyor oyuncaklarıyla oynayan bi çocuk bir haftadır doğru düzgün oynamıyor bişeyler istiyor yapıyorum yine ağlamaya devam ediyor. Atak takvimine baktığımda son atak haftasının içindeyiz 2 hafta önce de doktor köpek dişleri geliyor demişti . Dişle alakalı mı atakla mı ilgili yoksa 1,5 yaşında böyle mi oluyorlar ne kadar sürer acaba 🥴