Herkese merhaba. Kızlar benim bir sorunum var tıpta çözüm bulamadım size anlatayım belki bir tavsiyeniz olur, birazda çaresizlikten yazıyorum buraya akıl akıldan üstündür demişler. 🙏🏻
Benim ağız içinde sürekli beyaz baloncuk çıkar. Yaşayan anlar beni su bile içemiyorum. Ufak bir stres üzüntü de hemen çıkar bende. 1 hafta acı çekiyorum tam gidiyor 1 hafta sonra yine çıkıyor, beslenmekte önemli ama ben maalesef yemekle çok aram yok dengesiz beslenirim yani. Doktor Behçet hastalığından şüphelendi ama tahliller temiz çıktı normal bir krem verip gönderiyorlar yıllardır böyle acı çekiyorum artık krem de fayda etmiyor. Bırakın yemek yemeyi su bile içemiyorum konuşamıyorum çok sıkıldım artık hiç gitmiyor. Belki bilmediğim bir krem falan vardır