buse_tetik Bebeğim 3 ay 27 günlük düzen oluşturmaya çalışıyorum uykusu ile ilgili bir hafta çok güzel alışmıştı herşeye ama birkaç gündür tekrardan uykuya direnmeleri başladı hele ki dün akşam en kotusuydu diyebilirim aşırı ağlama huzursuzluk uykusu var ama ısrarla uyumuyor uyku geldikçe uyuyamayinca daha da çok sinirlendi. 4.ay atağında mi bilen var mı? Ataklara doğduğu günden beri bakmıyorum takılmıyorum o yüzden bilmiyorum açıkçası,birde uyku düzeni olanlar varsa yazabilir mi düzenlerini? Teşekkürlerrrrr
Haffuse Uyku duzeni ve egitimi icin erken, 5.ayda baslamayi dene🥲🥲🥲4.ay atagini atlattiktan sonra… Simdilik yine de uyku ve uyaniklik saatlerinde kontrollu olmaya calis, ama cok da kasma, uyku gerilemesi yasayabilirsiniz bu atak ayinda
buse_tetik Haffuse aslında sanırım atak haftası gelmeden önceydi bayaa uğraştım düzene oturmuştu uykuları gündüz akşam gece süperdi ama atak mahvetti herşey alt üst oldu resmen, yine dediğiniz gibi uyanık kalma süresine göre ilerliyorum ama uyumak istemiyorsa zorlamiyorum şu dönemde daha çok geriliyor oda
buse_tetik MelikeElifDuru bitmiyor ki evet ataklar. Aslında atak değil de işte 😀 büyüme yani eskilerin dediği gibi yeni şeyler öğrendiğinden kaynaklı zorlanıyor dış dünyaya alışmaya çalışıyorlar ben çok üzülüyorum bu dönemde onlar için kim bilir ne kadar zor ne kadar yorucu ve düşündürücü şeyler onlar için