Ya kızlar normalde kızım akşam yatar sabah kalkardı 1 aydır gecenin ortasında bas bas bağırarak ağlıyor oturup odasında benim onu almamı bekliyor ne yapacağımı şaşırdım yanıma getiriyorum ama sonrada doğru düzgün durmuyor sürekli uykumda karnımı tekmeliyor huysuz biraz ne yapacağımı şaşırdım ya