2.ay aşılarının devamını yapıyorlar. Bizim 2.ay aşımız çok zor geçmişti 3 gün çektik ağrısını ve ateşini resmen. 4.ay aşımızda şükür cok fazla yan etki yaşamadık ateş çıkmadı ağrısı da akşam oldu calpol verme gereği duymadım kucağımda sakinleştirdim bol emzirdim o günü atlattık geçti :)