Mervecaliskkkk Merhaba yarın oğlumun kırkı çıkıyor şimdikiler gibi taş altın vs yapmak istemiyorum dinimizde de yeri yokmuş eşimle kendim yıkamak istiyorum yapmamız gereken herhangi birşey varmı dinimizce uyacağımız
tineanigra Mervecaliskkkk 40 ı çıkan anne, bebek değil o yüzden sadece yıkanması gerekiyorsa yıkamanız yeterli
kolonyalimendil Mervecaliskkkk dinimizde 40 çıkması diye bişey yok.. ben heves etmiştim sıpaya götürecektim ama 40ımız hastanede çıkmıştı 🥲
PatronBebek Mervecaliskkkk adette nasıl 10 gün azami süre ise lohusalıkta da azami süre 40 tır. Ayni adet bitimi gibi düşünün sadece kanama devam ediyorsa güsül alacaksınız. Kanama devam etmiyor ve siz kanama bitince gusül aldıysanız 40 ınızda almaya gerek yok 💜
tineanigra Mervecaliskkkk hayır yok 40 çıkması demek annenin abdest alıp ibadetlerine başlaması demek aslında o yüzden bebekle ilgili yapılması gereken bişi yok.