Selam anneler, bebeğim alerjik bir bebek süt alerjimiz var 7 aylığız ,3 gün kuralıyla genel olarak denedim ek gıda sürecimizde, anneler meyve ve sebze dışında baharatları, tahılları, pekmez falan bunlarıda 3 gün kuralıyla mı denemek gerekiyor, geçen muhallebi yaptım tarçın döktüm bir şey olması şükür, bugünde pekmez damlattım, şimdi 3 gün denemeli miyim acaba? Siz nasıl yaptınız tahılları falanda 3 gün denediniz mi?